måndag 5 april 2010

Journalist starter?...

Kom på mig själv på toaletten förut, jag satt och funderade på vad jag skulle ta mig till...
Och det hela slutade med att jag startade en "hemlig" blogg.
Inte har jag någon som helst aning om den här bloggen kommer vara särkilt "hemlig" eftersom att jag säkert glömt kryssa i något om att ni inte ska se mitt namn och allt det kan vara. Men det är värt ett försök.

Iallafall, nu kom jag på mig själv med att försöka sitta och tänka ut vad jag skulle skriva så att ni förstog, men eftersom jag vet att ingen kommer läsa det här så är det ju helt meningslöst egentligen, o gud, tänk om jag slutar som en journalist :S
Alltså inget fel med er journalister! Absolut inte, bara det att det är jobbet jag minst vill ha... Tänk bara att sitta och försöka tvinga ut svar ur folk som inte vill prata och allt sånt, nej det funkar inte.

Så nu till det hela... Idag har jag varit med C hela dagen och tittat på minst 3 olika filmer, men alla var lika dåliga. Gick och köpte godis som smakade himmelskt gott ända tills nu, när jag börjar känna mig riktigt fet. Usch det här kommer sluta illa. Jag vet inte vad det är som får mig att känna mig så tjock, Kanske de faktum att min mamma trodde jag var gravid när jag låg ner? Eller att C tar på min mage hela tiden.. Jag känner mig stor, gigantisk, och ful. END.

Just nu sitter jag och tänker och funderar på allting med liv och sånt. Det var väl de som fick mig att starta bloggen, jag ville ha någonstans att skriva allting jag tänker på, allt som får mig att må dåligt, allt som gör mig glad/ledsen. Så det är vad internet kommer få stå ut med for the moment.

Goodbye for now my mind..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar